neata

neata

marți, 31 iulie 2012

Capitolul3



    Nina urca in avion cu ganduriile facute vraiste si un car de nervi la purtator se aseza in scaun.Se afunda in lectura cartii sale favorite Razbunarea lui Finnigan de Roslund & Hellström si astfel reusi sa se mai calmeze.
    La jumatatea zborului,obositor si prea lung pentru starea ei de spirit,isi muta privirea spre pasagerul de langa ea.Un barbat de 20-24,parul sau castaniu era tuns scurt,ochii sai caprui priveau cu interes filmul ce rula pe ecranul din fata avionului,interesul Ninei se dimnua simtitor,”prea feminin„ se gandi intorcandu-se la lectura cartii.Apoi se intampla ceva ce schimba cursul evenimentelor.
    Telefonul lui incepu sa sune,Nina privi spre cel de langa ea si observa ca adormise cu castile in urechi,telefonul se opri dupa ce suna inca de trei ori.De data asta pe ecran apauru si numele persoanei ce suna”Christopher Cove„barbatul apasa butonul inainte ca teleflonul sa sune iar.
    -Alo,buna tata!
.....................
    -Ahaa,maine.Splendid!!
.........................
    -Sarut-o din partea mea si multumesc.
........................
    -Pa!Te sun maine.

   
     -ALO!!
.......................
     -Stai usor.Ana,jur ca... .
...........................
     -Vezi ce ti-am spus eu.Asa,incepe sa insiri si te opresc eu.
............................
     -Kawasaaki...Yamaha VMax.
.......................
     -Da sunt sigur,amandoua.Acum?In avion,aterizam in 20 de minute.La revedere Ana,pe maine.
     Nina incerca sa isi stapaneasca curiozitatea,insa asta era greu privea cu coada ochiului la barbatul de langa ea.
El incepu sa rada in hohote,intelese ca starnise curiozitatea fetei dar mai mult era intrigat de faptul ca ea inca nu intrase in vorba cu el,asa ca initie el conversatia.
    -Intersanta alegere,o carte cu adevarat captivanta,da-mi voie sa te felicit pentru alegerea facuta... ?
    -Nina,Nina Dobrev !incantata de cunostinta.
    -Vladimir Blacksea! incantat de asemenea.Spuse prinzand mana Ninei si sarutand-o.Nina rosi usor surprinsa de gestul lui.
    -Multumesc!E  una din cartile mele preferate.Zambi fericita.
    -Si cu ce oczie in Franta,vacanta sau munca?interba ea.
    -Munca in Lyon,sper insa sa am si timp pentru relaxare.Acum e randul meu.Vacanta sau munca?
    -Interviu de angajare,Paris;apoi merg in vizita la mama in Lyon.Privi spre el astiptandu-i reactia.
     -Ce ai spune daca am merge inpreuna la Lyon, pot sa astept pana dupa inerviu.Nina il privi seriosa crezand ca glumeste dar el nu schita nici un zambet.
     -Abea de ne cunoastem si tu vrei sa mergem impreuna la Lyon.
     -Da! fu respunsul scurt al lui Vladimir.
     -Atunci sa ne cunoastem, incepi tu,te rog?
     -Sigur!Tata e Christopher Cove dupa cum ai observat,se opri analizandu-i expresia fetei si gasi confuzie apoi continua,cu patru ani in urma mi-am schimbat numele,din cauza ca imi facea numai probeme.Mama a murit la nastere si tata ne-a crescut singur si acum e un bunic grijuliu cu nepoata sa,pe care o rasfata cu  fiecare ocazie.Lucrez in modeling ca impresar de un an,am o firma care aduce un venit considerabil.Acum randul tau.
      -Va crescut?Nepoata?intreba confuza.
      -Am avut un frate,anul trecut a murit si tata adevenit tutorele lui Rose pana inplineste doi ani,in doua saptamani Rose impineste doi ani si eu voi deveni tutorele ei.Merg la avocat in Lyon penru a finaliza actele.Vladimir schita un zambet formal.
       -Imi pare rau penru fratele tau si mult noroc cu Rose,sigur o sa te descurci.
       -Multumesc,pentru votul de incredere.Zambi cald si paru fericit gandindu-se la nepoata sa.
       -Randul meu,am doi frati unul biologic Alex si un vitreg Gabriel si o sora ... 




KLAUS



    -Te vopsesti,Thomas.
    -Nu!nu nu nu nu,nu m-a vopsesc!
    - Trebuie cand o sa iti creasca parul o sa arati...nu m-am putut abtine si am inceput sa rad.
    -Ha ha ha,ce sa spun.Se intoarse cu spatel si se privi in oglinda.

Cu doua saptamani in urma


     -Iris -striga de se zguduia casa din temeli Thomas. ...Iar !!!! Zau asa ti-am mai spus sa nu te joci cu produsele din dulpul de la baie.
    Iris se viseaza mare chimist si face mereu experimente,bine inteles fara cunostinta unchiului ei Thomas sau mamei sale Carolina.Acum a intrat in bucluc mai mult ca SIGUR .Thomas iesi din baie iar parul lui saten era de nerecunoscut ,”blond alb„ cu suvite.Rezultatul unui amestec compus din - o sticluta de apa oxigenata si o sticla se sampon. =))
     





      Iris e inca cuminte las ca vedeti voi mai incolo ce genu malefic zace in ea . 

Un comentariu: