neata

neata

duminică, 8 iulie 2012

Cap2

Personaje noi in acest capitol pozele sunt puse la Personaje si am adaugat si o mica prezentare la ele .       ;)





       -Ivy te rog ,stiu ca pot conta pe tine sau ma insel surioara-Derek se rezema de sifonier si privi in jos evitand privirea ei.Acum faptul e consumat si cum ea...
       -E in ordine tantalaule,o conving eu pe mama sa ma lase .
      Ca tot vorbeau de lup,vocea Laurei se auzi din sufragerie.
       -Pentru binele tau sper ca glumesti!?
       -Nu,si nu a-si veni la moarte singura daca nu era ceva cu adevarat ,pe viata si pe moarte...Laura privi fata serioasa a omului din fata ei si intelese in sfarsit ca nu minte.
       -DEREK ,IVY.Acum !-veni ordinul ei.
 .......................................
       - Am hotarit,tu nu poti umbla inca pe pamant,Derek incerca sa protesteze ,dar daca vroia ajutor trebuia sa se supuna mamei sale.Dar Ivy poate si oricum trebuie sa isi inceapa pregatirea .Tu, cum ziceai ca te cheama?
       -Radu Nilsen -reactia lui Derek fu prompta.
       -TU... .-incerca sa intrebe dar fu oprit de Radu.
       -Nu m-ai speriat tu ci ea,cum sa nu te temi de cineva care nu    s-a speriat de...ei bine,stii si tu.
        -Incerc sa o ajut dar dupa cum vezi nu prea merge.
        -In ordine acum ca am hotarat ce era urgent ,te rog sa pleci.O sa  tinem legatura, te voi informa imediat ce o sa aflu ce se intampla,desi am o vaga idee.La revedere!
        -Multumesc pentru tot si am sa ma ocup de cele necesare venirii lui Ivy.O zi buna,la revedere!



        Derek


       Radu ... trecusera 13 ani de atunci.In seara aia am plecat sa il prind si sa-l adaug colectiei mele,cautand adresa am dat de ea ,s-a apropiat de mine fara sa se teama desi probabil m-a vazuse asa cum sunt eu de fapt .Indraznii sa imi vorbeasca in cel mai comun mod cu putinta ,la inceput asta mi se paru o insulta ,pana la urma de ce nu as ajuta-o .Radu ”pe atunci cainele de care se temea,privea spasit de dupa gard ,credeam ca se teme de mine dar se pare ca ma inselasem ,am hotarat ca nu am nevoie de un papa lapte in colectia mea de criminali feroce .Dupa ce am pus-o in patul ei am plecat gandindu-ma la urmatorul nume de pe lista.
       Ivy intra in camera mea,ce parea mai mult a camera de oaspetii.Eram mereu plecat asa ca nu ma deranja .

     -Fa ceva cu camera asta ,e prea impersonala.De ce imi racesc gura de pomana ca tie putin iti pasa unde stai- era nervoasa,nu prea eram in cele mai bune relatii in ultima vreme.
      -Ce te supara?-privirea lui Ivy parea sa spuna ”glumesti nu„ insa alese sa fie mai buna ca el si sa nu ii spun ce credea de fapt de prostia lui.Era pana la urma era fratele ei.
      -Nu vreau sa merg singura si dupa ceva efort ghici CE?
      -Ce?
      -Mergi si tu ... si ... mama.-Derek tacu nu stia daca sa se bucure ca pote sa aiba grija de ea (Sophi) personal sau sa se teama.Laura nu ar fi mers daca nu era ceva  cu adevarat grav,tot ce putea face era sa spere ca vor putea sa ii faca fata.










    

2 comentarii:

  1. Imi place!Asa ca multa inspiratie in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o leapsa pentru tine:)

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere