neata

neata

marți, 3 iulie 2012

cap 1

 Sophi




     Fugisem dupa mata roscata a Dorei vecina mea si acum ma plimbam pe strada ne stiind cum sa ma intorc acasa ,mint stiiu cum sa ma intorc dar acum dulaul cel mare al lui Dan era liber si imi e frica .E mare dar nu marimea lui ma sperie ci rautarea de parca ar vrea sa ucida.De nicaieri in fata mea aparu un barbat si pentru o secuda parea sa aiba parul si ochii de culoarea sangelui,m-am apropiat de el si la lumina oferita de stipul de iluminat am vzau ca avea parul negru tuns scurt iar ochii lui aveau cea mai intensa nuanta de verde pe care o vazusem vreodata.



      Era ocupat,cu o harta in mana cauta o adresa si privea numerele caselor ,aveam de gand sa-l ajut ,dar m-am pomenet rugandul.
      -Protezaza-ma!!!
Pare surprins si in acelasi timp jignit de parca facusem ceva ce nu se cuvenea ,insa accepta sa ma insopteasca.Siguranta oferita ma facut sa il intreb un lucru pe care l-ai intreba doar pe un cunoscut ,dar nu si eu asta seara parea a fi o exceptie de la toate regulile impuse mie.
      -Ma vei proteja mereu?
      -Atata timp cat vei vrea acest lucru o voi face-spuse el oprinduse in loc si privindu-ma.Se apleca si ma rdica in brate apoi continua sa mearga ...




      DEREK



       A dormise in bratele mele si parea sa nu se teama de mine desi imi vazause adevarata infatisare ,asta da rasturnare de situatie. Curtea era agitata semn ca o cauta m-am strecurat in casa usor si am pus-o in patul ei vor crede ca nu sau uitat indeajuns de bine.




..........................................


   -Cineva sa ma protezeze.Te rog!glasu ei razbatu pana la mine trecusera ani si acum trebuia sa ma imi rescpect promisiunea.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu