neata

neata

vineri, 4 mai 2012

Poze

                                                    Ce faci cu ala?!?(TONI)



POZA


 Asta-iarna




Fratele meu s-a ocupat cu realizarea lui”bezea„

Unde e soricelul???(MIȚU)

La revedere zapada

 Iepurasul de paste


BUJORUL  MEU  PREFERAT



Masca e un cadou de la mama

Sunt facute de sora mea in parc saptamana trecuta






CIREASA   DE   PE TORT  







TOBELE   VA   ROG!

 



TADAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!

















 

TU   CE   MAI   POTI   SA   SPUI   CEVA?

3 comentarii:

  1. IN SPERANTA CA MA VEI VIZITA ITI SPUN CU PARERE DE RAU CA AM VAZUT PREA TARZIU RAGAMINTEA TA SI AM MANCAT TOATE CLATITELE :(( :(( :* :*
    SPUNE-MI CA MA IERTI:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac toate!:X
    Si nu,nu mai pot spune nimic:))Damon m-a amutit!

    Pe toate???:((Vai,da fomista ai mai fost:))Si da,te iert:*:))

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere