neata

neata

marți, 10 aprilie 2012

capitolul 1






FLORA



      Desi incercasem sa scap Nickolas isi folosise arsenalul impotriva mea si ma convinse sa plec in excursie,oricum dupa cum spusese aveau sa fie ocupati cu amenajarea noii locuinte deci nu aveau sa se plictiseasca.

      Abia am ajuns ca un tipat se auzi din fata terasei am luat-o la fuga si atunci am observat un barbat irezistibil si incredibil de frumos,tocmai iesea din apa marii,avea o camasa alba desfacuta si o pereche de blugi negri iar o palarie alba ii ocoperea fata.

      Ridica palaria,SURPRIZA!!!



      Ian venii spre grup si ridica mana in semn de salut.O fata din dreapta mea cazu secerata la pamant,atunci l-am observat pe Stefan ce pana atunci privi sp ectacolul oferit cu multa generozitate de Ian.
      Eu l-am luat pe Stefan si am asezat fata pe un sezlong,iar in timp ce Ian  pleca sa se schimbe fata isi reveni.
      Acum Ian aparu imbracat cu o geaca de piele maronie,un tricou alb si o percehe de blugi negri.
      -Ce dracu,vrei sa ai probleme cu politia o sa te acuze de corupere de minori.
      -Draga surioara nu sunt vrajitor sa vad viitorul,de unde sa stiu unde aterizati voi.Eram imbracat,nu?
      -Stefan,vezi cum se simte fata,te rog.
      -Bine,incearca sa nu-l omori.
      -Ian,nu sunt sora ta,mai ca tipam la el.Ce daca avem acelasi nume,off esti incurabil.
      -Daca spui tu,se apropie destul de aproape de fata mea inainte de a continua si respiratia lui imi mangaia fata.
     -Ca nu te interesez,continua sa se apropie si se opri cand ajunse la gat si saruta usor lobul urechii.Nu stia cu cine se joaca chiar credea ca ii mai pic in plasa,lasa ca vede el,m-am apropiat ca sa ii soptesc ceva la ureche dar surpriza acum ii tiuiue urechile.Asa ii trebuie daca e uituc.

    -A,joci murdar?

    -Nu joc dupa regulile tale,te superi?



IAN



      Se apropie de urechea mea,am crezut ca doar imi copiaza gestul de mai devreme,buzele ei s-au asezat la ureche ca o soapta,apoi cu un pupic apasat mi-a facut capu’ sa tiue,o amintire revenii,a facut asta si acum o saptamana chiar ca sunt uituc.

     -O sa imi pierd mintile,nu rezist o saptamana in preajma lor,24 din 24 e prea mult si 8 ore e mult.

     Chiar nu era fata cu multi prieteni,era o fata cu care era prietena dar se muta-se in Brasov.

     -Stai cu noi,ce parere ai despre asta?

    Fu uimita de propunerea mea si totusi nu ezita si intreba cum arata casa si care e camera ei.

     -Si ce folosesti sa ma scapi de insotitoare numele,farmecu?,accentua ultinul cuvant incercand din rasputeri sa nu rada.

     -Ultimul,ce crezi ca nu reusesc?

     -Ha ha ha.

     Rasul ei melodios rasuna in aerul rece primavaratic,ma privi atenta de parca cauta ceva anume,un zambet imens aparu pe fata ei in timp ce isi puse maini pe umeri mei.

      -Ma gandeam care sunt sansele de a fi refuzat si cred ca sunt aproape nule.Si totusi pentru a fi sigura il sun pe Vladimir.

      Cu insotitoarele am intapinat ceva rezistenta la care nu ma asteptat ce imi rani usor orgoliul ,noroc cu Vladimir (tutorele Florei).

       Ramase blocata cand vazu casa,adevarul este ca nici eu nu eram mai prejos Nick zicea ca e o casuta mica;bine ca avea menajera si asa nu m-am ratacit.
         Trecusera trei zile de cand Flora statea cu noi si parea fericita, nu scapase de activitatie deja stabilite si trebui participe la toate.  
      Sincer sa fiu abia asteptam sa vina seara ca sa ii joc farse,imi placea nuantele de rosu ce ii impodobeau fata de fiecare data si cum incerca din rasputeri sa nu rada in timp ce tipa la mine.
       Ultima aproape a omorat-o,s-a speriat ea insa nu mai mult ca mine tremuram ca un prost cu ea in brate si plangeam de nervi.
       -Ian,o dragule gata,gata te rog opreste-te sunt bine vezi.
Ian Josph Carusso;uite dovada.
       Ma privi bland si zambi,ridca mama mea stanga si o puse la baza gatului ei unde  puteam simti prin pielea calda,fina pulsul.Puls ce nu pare ca avea sa se opreasca, greutatia ce imi apasa pieptul in tot acest timp incepu sa dispara.
       -Maine te invat sa inoti si fara proteste.
       -Nu protesteza nimeni,am doua conditii-nu in mare si sa nu pleci de langa mine asta seara nu prea cred ca o sa pot dormi.
        -Sa imi fac sperante sau sper in zadar la o minune,ma lovi peste mana,un suras isi facu aparitia pe fata ei,se cubari in bratele mele din hainele noastre inca pica apa,un stranut al Florei ne trezi la realitate.
        Cu haine uscate si o ceasca de cafea am asteptat sa rasara soarele.


CAROLINA


      3 zile de cand sosise mobila si eu nu puteam sa vad nimic Iris se aliase cu Nickloas si Thomas aranjasera tot fara mine spuneau ca ii voi spune Florei si asa e mai sigur daca nu stiu nimic.
      Usa de la intrare se deschise usor fara a face zgomot m-am dus la prima usa si am pasit inauntru  camera era impartita pe doua nivele,o scara spiralata facea legatura intre cele doua.
      Rafturi pline cu cartii din podea pana in tavan acopireau pereti,o masuta era asezata langa un scaun din doua piese,un lampadar pus de cealanta parte a scaunului asigura lumina noaptea si patru poze decorau perete opus usi.Lumina dupa-amiezi ce intra printr-o fereastra imensa face culorile camerei mai vii si mai calde
    
      -E o priveliste superba? Gradina,a meritat tot efortul depus. Felicitari,Carolina!
      Nickolas statea acum in stanga mea si privea gradina.
   


     -Multumesc!
     -Ce parere ai despre un tur al casei?
     Am vrut sa ma intorc,bratele lui imi inconjurara talia aducandu-ma mai aproape de posesorul lor,mirosea a menta,lamai si miere mereu face prajituri pentru Iris,am inchis ochii lasand acel parfum sa imi inunde simtirile.
     -Alo!,vocea lui ma trezi la realitate cand raspunse la telefon.
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    -Stefan,mai incet.A,bine nici o problema inteleg.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    -Da,doar trimite tot cum am stabilit inainte.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    -Sigur,sedere placuta.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    -La revedere!Ne vedem luni,sa va distrati.Da,o sa le spun.Pa!
     _ _ _ _ _ __ _ __
    -Stefan,Ian si Flora raman la mare pana luni.
    -Ce??
    -Stai linistita ca Flora nu pateste nimic.Ian vrea sa o invete sa inoate.Unde mai bine decat acolo?
    -Bine,deci ce ziceai mai devreme de turul casei,mai e valabil?Crede-ma nu spun nimic Florei.
    -Urmeaza-ma!



STEFAN

   
     -Ce???Il omor.
     -Nu o sa omori pe nimeni.Ian e vinovat si totusi nu are nici o vina,singura lui gresala a fost ca nu a stiut ca eu nu stiu sa inot.
     -Deci,vrei sa inveti sa inoti?
     -Da!
     -Debordezi de bucurie.
     -Ha ha ha,tebuie sa invat sa inot,dar mor de frica.Urasc sa raman fara aer.
     -Menajera a plect aseara asa ca trebuie sa ne multumim cu cereale.Vrei cafea?
     -Da!Uite e de la Ian.
     Pe frigider era un bilet de la Ian”Am plecat sa fac piata ma intorc in cateva ore„.
      -Zahar,lapte?
      -O lingurita,fara lapte.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
      -Stefan stii tu unde e costumul meu de baie,sau unde la ascuns Ian?
      -Nu,de ce crezi ca la luat el?
      -Zicea ca nu ii plac costumele dintr-o singura piesa,asa ca.
      -Da acum are sens,de ce nu cumperi altul cu cardul lui.
      Sari in bratele mele lasa un mic pupic pe obrazul meu si fugi la ea in camera acum purta o rochita alba.

      -La cumparaturi inainte.
      -Te rog explica,nu prea inteleg ce vrei sa faci.
      -O sa folosesc cardul lui.
      -Tu nu ai cardul lui sau il ai?
      -Nu,am ceva la fel e bun,numele acum o sa il folosesc eu.
      -Sora/sotie,recunos ca de data asta farsa era atat de buna ca am intrat in joc.
      -Fica.Ha ha hi hi hi,daca ti-ai vedea fata,ha ha ha.Bine nepoata ca sa nu faceti nici unu infart,ha  ha  ha.
      Incercam sa nu rad dar era cea mai tare farsa la care se gandise cineva sa i-o joace lui Ian si Flora inca nu pierduse prea mult timp gandindu-se la ea.Flora radea de fata pe care am facuto eu da sa vizi ce fata o sa faca el,nu mai am rabdare asa ca am dat curs imediat farsei.
      -Uite ce spui de asta Flora,il probeazi,te rog.
      -E dragut,daca imi sta bine in el il i-au.
      -Stefan, iti place?
      -Pot sa spun nu,glumesc imi place e frumos.Il cumperi?
      -Da,o sa mai i-au un in caz ca il ascunde Ian.
      -De acord.
      -Wow,superb,imi place mai mult ca primul.
      -Adjudecat.
     Am cumparat fara probleme cele doua costume de baie trecand totul pe cardul lui Ian asa cum planuisem.Amandoua erau din doua piese primul era alb si al doilea mov.


      -Vrei sa luam ingheta?
      -Fructe de padure.
      -Il i-au drept da.Deci trei cutii vanilie,fructe de padure si menta.
      Cand am ajuns am gasit frigiderul plin si un alt bilet de la Ian prin care anunta ca a plecat la plimbare.Furtuna incepuse sa devina mai puternica si Ian inca nu venise asa ca m-am hotarat s-al sun.
     -Alo!       
     -Ian sper ca esti in drum spre casa.
     -Da,o sa ajung ce va mai tarziu masina sa strica si dupa cu bine vezi afara toarna.
      -In regula eram doar ingrijorati,Flora face ture dus-intors prin sufragerie ma duc sa o linistesc.Ai grija.
      -La revedre Stefan si spunei Florei ca nu scapa asa usor de mine.
      -Pa.
      Flora se mai linisti statea pe canapea si citea o revista eu eram in bucatarie pregatind cina,iar furtuna se oprise de cateva minute.
O lovitura puternica se auzi venind de la intrare si o facu pe Flora sa tresara.
      -Ma duc sa vad ce se intampla.
      -Bine,sa ma anunti daca ai nevoie de ajutor.

        Am primit drept raspuns un tipat...

4 comentarii:

  1. Like!Like!Like!
    Si vreau next-ul,asa ca multa bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Mooor!De ce-a tipat Flora???Ce s-a intamplat???Vreau next-ul!!!!
    I like it!!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  3. ce maama naibii s-o intaamplat. Nici nu vreau sa ii vad fata lu Ian cand o sa isi dea seama ca Flora a facut cumparaturi pe cardu lui. Fata asta e malefica. Am zburat la urmatoru ;)

    RăspundețiȘtergere